خبرنگاران، خط مقدم اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان گفت: خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان بیان کرد: خبرنگاران می توانند به عنوان یک عنصر موثر در توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و  فرهنگی جامعه نقش اساسی ایفا کنند اما لازمه این مهم رعایت اصول خاص این حرفه از سوی خبرنگاران می باشد.

 

ذوالفقاری عنوان کرد: امروزه اهمیت اطلاع رسانی دقیق از اخبار و وقایع بر کسی پوشیده نیست و این مهم، رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین و حیطه فعالیت آنها را بدون هیچ مرز و محدودیتی نمایش می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: یقیناً برای اینکه جامعه ای پویا و رو به تکامل داشته باشیم می بایست از حضور فعال خبرنگاران در تمام حوزه ها استقبال کنیم.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمدرضا امانی از شهرستان شیروان که چند سالی در عرصه رسانه ای این خطه فعالیت داشت و با حضور در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس آخرین خبر خود را با جوهر خون پاکش قلم زد و همچنین  سالروز شهادت شهید صارمی،  روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، به خصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان شیروان که در ایجاد فضای نشاط و امید اهتمام می ورزند، تبریک و تهنیت گفت.

کد خبر 1083149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha