دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای  به استان خوزستان داشته باشد

آیت الله حیدری خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به استان خوزستان شد و گفت: گرانی، تورم، بیکاری، مسکن جوانان و ... از جمله مهمترین موضوعاتی است که دولت سیزدهم باید به صورت ویژه تمرکز خود را بر رفع آنها بگذارد.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در چند سال اخیر گریبان گیر کشور شده ضرورت دارد که دولت سیزدهم با اجرای برخی طرح های کوتاه مدت بخشی از مشکلات را به صورت موقت کنترل کرده و پس از آن با اجرای طرح های بلندمدت ریشه مشکلات را از بین ببرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: گرانی، تورم، بیکاری، مسکن جوانان و ... از جمله مهمترین موضوعاتی است که دولت سیزدهم باید به صورت ویژه تمرکز خود را بر رفع آنها بگذارد و علاوه بر آن مقابله با ویروس کرونا و کاهش التهابات این ویروس باید در راس امور قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در موضوعات صادرات و واردات باید طرح های بلندمدت و ارزآوری را برای کشور اجرا کند ادامه داد: خوشبختانه رئیس جمهوری نگرش تعامل آمیزی با سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه دارد و قطعا نباید در مسائل مختلف منتظر عملکرد غربی ها باشیم.

 

آیت الله حیدری خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به استان خوزستان شد و اضافه کرد: اجرای طرح های مناسب در خصوص رهاسازی آب از بالادست کرخه و اجرای برنامه های مناسب برای کاهش تنش آبی در استان خوزستان کاملا ضروری است که این توان در دولت جدید مشاهده می شود.

 

وی مشکلات فاضلاب اهواز را از موضوعات اساسی این کلانشهر دانست و ابراز کرد: متاسفانه به استان خوزستان بعد از جنگ تحمیلی به درستی رسیدگی نشد و مردم این استان خود را با سایر استان های پیشرفته مقایسه می کنند، بنابراین شایسته است که اقدامات ویژه ای در خوزستان صورت گیرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصربح کرد: مهمترین خواسته ما این است که آثار باقی مانده از پروژه انتقال آب به فلات مرکزی از بین رفته و خواسته مقام معظم رهبری در خصوص انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی اجرا شود تا به محیط زیست خوزستان آسیب وارد نشود.

 

کد خبر 1083165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha