۷۰۰ بیلبورد شهری برای ماه محرم سیاه پوش می شوند

خواجه نائینی با بیان اینکه تمام حادثه عاشورا نمادی از ایثار، از خود گذشتگی و اهمیت به نماز، امر به معروف است، گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ۷۰۰ بیلبورد و سازه شهری با کتیبه های حسینی و طرح های سنتی سیاه پوش می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا خواجه نایینی» عصر یکشنبه (۱۷ مرداد) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حسینیه ای به وسعت شهر،  همزمانی شروع شورای ششم با محرم را به فال نیک گرفت و افزود: امسال برای محرم و صفر تقریبا به لحاظ حجم تبلیغات محیطی بیش از دو برابر حجمی که در سالهای گذشته صورت می گرفت، انجام شده است.

 

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه ۷۰۰ بیلبورد و سازه شهری با کتیبه های حسینی و طرح های سنتی سیاه پوش می شوند؛ افزود: تمام رفتارهای امام حسین (ع) از زمانی که از مکه به سمت کربلا حرکت کردند، یادآور یک ویژگی و نماد اسلامی است. با سیاه پوشی شهر این حرکت حضرت و چرایی آن را برای ما بادآوری می کند.

 

وی گفت: تمام حادثه عاشورا نمادی از ایثار، از خودگذشتگی و اهمیت به نماز، امر به معروف است، فلسفه عزاداری ها و آنهایی که در بین راه به دلایلی نیامدند و انهایی که به حضرت پیوستند، است.

 

خواجه نائینی بیان کرد: اگر بیلبوری با موضوعی خاص برپا شده یک نگاه و یک پیام دارد و امیدواریم با این اتفاق هم در بحث ظاهری و هم در بحث تداعی بعد از اتمام محرم و صفر اصلاحاتی در نحوه رفتار ما صورت گیرد 

 

وی بیان کرد: امیدواریم با تدابیری که در نظر گرفته شده است این تداعی در شهر از طرف ما رخ دهد و تغییرات به تحولات منجر شود.

کد خبر 1083170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha