عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی شهرستان حمیدیه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پروژه مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) با ابراز خرسندی از آغاز پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی حمیدیه، به بیان اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و اظهار کرد: پس از پیگیری های به عمل آمده و طرح احداث این پروژه در شورای اداری شهرستان حمیدیه، زمینی به مساحت یک هزار مترمربع از اداره مسکن و شهرسازی حمیدیه به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد در این پروژه نسبت به ساخت یک مجتمع فرهنگی- آموزشی که شامل کلاس های آموزشی، محیط اداری، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر است، اقدام شود که بودجه برآورد شده از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین خواهد شد.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه توجه اداره کل تبلیغات اسلامی به مناطق محروم و کم برخوردار یک اولویت است تصریح کرد: با توجه به محرومیت شهرستان حمیدیه و ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی که در این شهرستان وجود دارد، ضرورت داشت ضمن در اختیار قرار دادن این مجتمع جهت انجام فعالیت های قرآنی و فرهنگی، زمینه لازم نسبت به بهره مندی و پرورش این ظرفیت ها نیز فراهم شود.

 

کد خبر 1083195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha