شهید صارمی نماد مظلومیت و وظیفه شناسی در عرصه آگاهی بخشی است

غلامی، گفت: شهید صارمی نماد مظلومیت و وظیفه شناسی در عرصه آگاهی بخشی است که با نثار خون خود دنیا را از جنایات طالبان آگاه و عزت و سربلندی برای ایران را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عزت اله  غلامی»، امروز(18مرداد) در دیدار با خانواده شهید صارمی اظهارداشت: ۱۷مرداد یادآور رشادت و ایثار مرد بزرگ عرصه اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه شهید محمود صارمی نماد مظلومیت، وظیفه شناسی و تعهد در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است، افزود: شهید صارمی با نثار خون خود دنیا را از جنایات طالبان آگاه و عزت و سربلندی برای ایران اسلامی را به همراه داشت.

 

وی یادآور شد: شهید صارمی جوانی متعهد و وظیفه شناس بود که در کوران جنگ‌های داخلی افغانسان در ۱۷مرداد ۷۷ با اعلام خبر سقوط مزار شریف دنیا را از جنایت علیه مردم مظلوم افغان آگاه و خود خبر ساز شد.

 

سرهنگ غلامی با بیان اینکه امسال جای خالی مادر شهید در مراسم روز خبرنگار موجب تالمات روحی همه شد، عنوان کرد: صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی است.

 

وی با گرامیداشت روز خبرنگار، بیان داشت: جایگاه خبرنگار در جامعه ما امروز بالاتر از همیشه برجسته و ممتاز است، باید از خبرنگاران در ابعاد مختلف حمایت شود.

 

کد خبر 1083275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha