تداوم خداقوت مسئولان خراسان جنوبی به خبرنگاران شبستان

در ادامه تبریک مسئولان خراسان جنوبی به خبرنگاران شبستان به مناسبت ۱۷ مرداد، این بار مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در دفتر این رسانه، از نزدیک فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان این رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، کرونا برای دومین سال متوالی باعث شد که دورهمی حضوری خبرنگاران در ۱۷ مرداد تعطیل شود و از دیگر سوء، تبریکات از طریق تلفن، پیامکی و فضای مجازی بیان انجام شود.

 

اما بودند مسئولانی که کرونا را بهانه‌ای برای حضور در دفاتر رسانه‌های خبری قرار نداده و برای عرض خداقوت آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مثابه دیگر جلسات کاری خود، در دفاتر خبرگزاری‌ها و روزنامه ها حضور یافتند.

 

امروز، مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی به همراه مدیر و کارشناس حوزه روابط عمومی این نهاد به دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی آمد و از نزدیک، ۱۷ مرداد را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

 

«محمدعلی واقعی» از رسالت سنگین خبرنگاران در شرایط کرونا گفت و رسالت این قشر زحمتکش را همچون مدافعان سلامت سخت توصیف کرد و افزود: خبرنگاران با یک نگاه فراجناحی و با عشق و علاقه ‌ای خستگی ناپذیر، شبانه روز درگیر این کار و طاقت فرسا هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام به بیان دستاوردها برای تزریق روحیه امید و نشاط نیاز دارد، این رسالت را برعهده جامعه خبری دانست و ادامه داد: از دیگر سوء،‌ بیان کاستی ها و نقد سازنده نیز در دستور کار این افراد باید قرار داشته باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین از اجرای طرح «بانگ اذان، زنگ نماز، زینت مدرسه» در مدارس خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، با طنین انداز شدن بانگ اذان در شهرهای مختلف، کلاس های درسی تعطیل و دانش آ‌موزان برای اقامه نماز ‌محیا می شوند.

 

همچنین حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در این جلسه از اجرای طرح «مسجد، مدرسه و منزل» خبر داد و افزود: این طرح بسیار موفق با هدف جذب دانش آموزان به مساجد و برقراری ارتباط با این اماکن امن الهی اجرا می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی بر اساس رسالت دینی خود، پایبند به فقه رسانه بوده و هستند، خاطرنشان کرد: کسب رتبه های برتر توسط خبرنگاران مختلف،‌ موید عملکرد حرفه ای خبرنگاران این رسانه است.

 

 

کد خبر 1083314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha