برگزاری اردوی ۴ روزه تمدن نوین اسلامی

اردوی ۴ روزه تمدن نوین اسلامی از سوی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اردوی تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در مدت زمان ۴ روز و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

«نحوه شکل گیری تمدن نوین اسلامی»، «معنویت و اخلاق»، «سبک زندگی اسلامی» و «هستی شناسی و معرفت دینی» از موضوعات این دوره هستند. در این دوره اساتیدی همچون حسینی آملی، رمضانی، ابراهیمیان، معظم خواجوی، وکیلی، سوری، حلواییان و شیروانی به ارائه بحث می پردازند.

 

 

این دوره ۸ تا ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در قم، جمکران، مجتمع یاوران مهدی علیه السلام برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در دوره تا چهارشنبه ذ۲۰ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود از طریق آیدی @ava۱۲۳۴ ویژه برادران و آیدی @ava_khaharan ویژه خواهران در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

علاقه مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی نیز می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۳۶۲۵۰ تماس بگیرند؛ ضمنا شرکت در دوره برای عموم برادران، خواهران و به صورت خانوادگی نیز آزاد است.

«تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها»، «کلاس های فشرده معرفت نفس، معرفت شناسی»، «نشست، مناظره و حلقه های معرفتی»، «مشاوره و ارتباط با استاد» و «پرسش و پاسخ علمی، معرفتی» نیز برنامه‌های این دوره را شامل می شوند.

گفتنی است، این اردوی ۴ روزه از سوی مؤسسه آوای توحید و با همکاری و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می شود.

کد خبر 1083354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha