ما هر چه داریم از برکت مکتب عاشورا است/مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تاکید بر این نکته که ما هر چه داریم از برکت مکتب عاشورا است، گفت: مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه هم اندیشی با هیئت امنا هیئات مذهبی شهرستان گفت:رسول خدا(ص) فرمودند که خداوند متعال برای شهادت امام حسین (ع) یک حرارت و سوز و گدازی در قلوب مومنین قرار داده که این حرارت هیچگاه سرد نمی‌شود.یکی از صفات خداوند متعال هدایتگری است و پرچم هدایت خداوند، امام حسین (ع) است.
وی افزود: انقلاب ما هم در حقیقت در پرتو نهضت عاشورا بود که به بار نشست؛ ما هر چه داریم از برکت مکتب عاشورا است.مردم علاوه بر غذای جسمی، نیاز به غذای روحی هم دارند، و ماه محرم فرصت گران قدری است.
حجت الاسلام حیدری با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در مراسم محرم امسال اظهار داشت:‌مراسمات عزاداری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، باید از همه ظرفیت ها استفاده شود؛ از بسیج و شبکه بهداشت میخواهیم که پای کار بیایند و مسئولین هیئات باید احساس وظیفه بیشتری کنند، باید تیم نظارتی داشته باشند که پروتکل ها به خوبی رعایت شود.

کد خبر 1083368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha