۶۱ ویژه برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام اجرا می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه ۶۱ ویژه برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام اجرا می شود، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده سلامت جامعه است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست شورای امری به معروف و نهر از منکر استان اظهار کرد: آغاز ماه محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، از ۱۹ لغایت ۲۸ مردادماه بعنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

 

سردار « جمال شاکرمی» با بیان اینکه در این دهه ۶۱ عنوان برنامه اجرا می‌شود که به جهت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اکثر برنامه ها بصورت مجازی برگزار می شود، گفت: قیام حسینی مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو شعار امسال برنامه‌های دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی ابراز کرد: تقویت نگرش آحاد جامعه به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب نجات بخش از جمله موضوعات اساسی است که در این دهه دنبال خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم فلسفه قیام امام‌حسین (ع) و معارف ناب اهل بیت (ع) را بشناسیم و در مجالس و هیات های عزاداری عنوان کنیم.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بیان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باعث از بین رفتن مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و سلامت جامعه را تضمین می کند.

 

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات است که ترویج آن باید نهادینه و  به فرهنگ عامه مردم تبدیل شود بنابراین ضرورت دارد همه ادارات برای نهادینه شدن این فرهنگ والای اسلامی تلاش و احساس مسئولیت کنند.

کد خبر 1083382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha