بازدید فرمانده سپاه نینوا گلستان از دفتر خبرگزاری شبستان/ مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

به مناسبت روز خبرنگار سردار «علی ملک شاهکوهی»، فرمانده سپاه نینوا گلستان از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، به مناسبت روز خبرنگار سردار «علی ملک شاهکوهی»، فرمانده سپاه نینوا گلستان  عصر امروز (دوشنبه 18 مرداد)از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان بازدید کرد.

 

در این بازدید فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: رسالت اصلی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها این است که بتواند اهداف و ماموریت های انقلاب اسلامی را با اطلاع رسانی صحیح و درست اشاعه دهند.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی و کشورهای استکباری از ظرفیت رسانه به عنوان یک ابزار برای دروغ پراکنی و کشتار انسان های بی گناه بهره می برند و بخشی از مشکلات و بلاهای موجود در منطقه به دلیل جنگ رسانه ای است که دشمنان به راه انداختند.

 

وی بیان کرد: اصحاب رسانه و جرائد جمهوری اسلامی براساس قواعد و  رسالت سنگین جمهوری اسلامی ایران عمل می کنند و نمی توانند مانند این شبکه های رسانه ای و ماهواره ای معاند عمل کنند و از هر طریقی به اهداف خود برسند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برخی از رسانه ها که بی تقوایی کرده و یا هر چیزی را بیان می کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند و اصحاب رسانه باید در طراز انقلاب اسلامی باشند و در این راستا به رسالت سنگینی که برعهده دارند عمل کنند.

 

ملک شاهکوهی با اشاره به بیان دغدغه های مردم و مطالبه گری از مسئولان از سوی رسانه تاکید کرد: در این شرایط فعلی که در آن قرار داریم تا استقرار دولت جدید که وزرای آن مشخص شود مدت زمانی نیاز است و نباید مسئولان دولت قبل کار را رها کنند و باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

 

وی ابراز داشت: هر مسئول بعد از جابه جایی در مسئولیت نیز باید نسبت به عملکرد گذشته خود پاسخگو باشد و اگر فردی در مسئولیت خود کوتاهی کرد باید با آن برخورد شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: رسانه ها باید از افرادی که به وظایف خود عمل می کنند حمایت کنند و از افرادی که ضعف عملکردی دارند مطالبه گری داشته باشند.

کد خبر 1083447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha