رسانه ها باید در راستای تبلیغ دین به صورت حرفه ای در جامعه عمل کنند

حجت الاسلام حسامی گفت: رسانه باید در راستای تبلیغ دین به صورت حرفه ای در جامعه عمل کنند.

حجت الاسلام «فاضل حسامی» به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان ضمن تبریک این روز گفت: شما بانوان خبرنگار توانمندی های بالایی دارید و باید این توانمندی را در عرصه های مختلف به ویژه تبلیغ و ترویج دین و معارف اسلامی و قرآنی تلاش کنید.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در عرصه های مختلف، افزود: حضور بانوان از صدر اسلام تا کنون در عرصه های مختلف بسیار موثر بوده است و امروز نیز باید خواهرانی که دست به قلم دارند، عالم و سخنور هستند در میدان حاضر شود و در راستای اهداف اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 


وی مطالعه در رابطه با بانوان بزرگ و افتخار آفرین و شناساندن آنان به جامعه را ضروری دانست و بیان کرد:باید کمک شود تا این ستاره هایی که پنهان ماندند آشکار شوند، از بانوان صدر اسلام و همسران ائمه اطلاعات زیادی در دست نیست و اینها باید اطلاع رسانی شود چرا که این بانوان بزرگ در طول زندگی خود فعالیت های بسیار و کارهای ماندگاری انجام دادند.

 


این مقام مسئول با بیان اینکه برخی محدودیت ها وجود دارد ولی این محدودیت ها به این معنی نیست که بانوان ناتوان هستند، اضافه کرد: ما از اساتید خانم در بخش های مختلف استفاده می کنیم و اعتقاد داریم هر کسی که توانایی دارد باید پای کار بیایید اولا در راستای اهداف انقلاب و اسلام ثانیا در راستای نشان دادن توانمندی های خودشان.

 


مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی به تعامل رسانه‌ها با حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید در راستای تبلیغ فرهنگ و معارف دینی به شکل ویژه ورود پیدا کنند و این مهم را بیش از پیش و به صورت حرفه ای در جامعه نهادینه کنند.

 


حجت الاسلام حسامی به تولید محتوای فاخر در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین و بهترین محتواها در حوزه علمیه تولید می‌شود و نیاز است رسانه‌ها از این موقعیت بهترین استفاده را داشته باشند و با انتشار و اطلاع رسانی خوب و به موقع سبب آگاهی بخشی در جامعه شوند.

کد خبر 1083470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha