تزریق بیش از ۵۵۷ هزار واکسن کرونا ویروس در گیلان

حیدرزاده از تزریق بیش از ۵۵۷ هزار واکسن کرونا ویروس در گیلان خبرداد. و گفت:همچنین تا کنون ۱۱۵ هزار و ۴۸۸ نفر نیز واکسن نوبت دوم را نیز دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز ( دوشنبه، ۱۸ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون با جدیت در گیلان ادامه دارد.



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۵۷ هزار و ۴۵۲ گیلانی واکسن تزریق شده است گفت: کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان بستری در مراکز بهزیستی و بیماران خاص، فرهنگیان و اصحاب رسانه در استان گروه های هدف بودند که در این مدت واکسن دریافت کرده اند.


وی با اشاره به افزایش دو برابری واکسیناسیون در گیلان افزود: همچنین تا کنون ۱۱۵ هزار و ۴۸۸ نفر نیز واکسن نوبت دوم را نیز دریافت کرده اند.


حیدرزاده با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۵۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در این استان واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: تزریق بقیه افراد در این گروه سنی در صورت تمایل آن‌ها ادامه دارد.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه افراد در شهر‌ها باید در سامانه salamat.gov.ir وقت بگیرند و پیامک مراجعه دریافت کنند گفت: در روستا‌های استان مردم پس از تماس تلفنی مراکز بهداشت مراجعه کنند.

گفتنی است؛ واکسیناسیون کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور با تزریق کادر درمان در بخش مراقبت‌های ویژه در گیلان آغاز شد.

کد خبر 1083481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha