کسب ۶۸ رتبه برتر کنکور سراسری توسط دانش آموزان آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: دانش آموزان آران و بیدگلی در کنکور سراسری امسال با کسب رتبه های برتر خوش درخشیدند.

محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دانش آموزان آران و بیدگلی در کنکور سراسری امسال با کسب ۶۸ رتبه برتر در بین دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشیدند. 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: «سارا حمزه» و «کوثر پنجی» دانش آموزان آموزشگاه فرزانگان امین آران و بیدگل با کسب رتبه های برتر ۵ و ۱۱ رشته تجربی در آزمون سراسری امسال دو نمونه بارز از استعدادهای نمونه این شهرستان در رقابت با دانش آموزان کشور بودند که موفق به افتخارآفرینی شدند.

 

معدندار افزود: همچنین کسب ۶۸ رتبه برتر توسط پسران و دختران آران و بیدگلی نشان از همت بالا و توانمندی آن ها و زحمات معلمان و کادر آموزشی دانش آموزان است.


مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با بیان این که کسب رتبه‌های برتر علمی غرور آفرین است، افزود: در کنار این افتخار آفرینی ها توجه به موضوعات اخلاقی و تربیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دانش آموزان دارای رتبه های برتر علمی شهرستان آران و بیدگل به موضوعات معنوی و عبادی در کنار تحصیل علم و دانش توجه دارند که این موضوع بیانگر تربیت صحیح خانواده ها و حاصل تلاش مستمر خانواده و مدرسه است.


معدندار اظهار داشت: نخبگان، هدایای نفیس الهی برای کشور هستند که باید از این ظرفیت‌های بالقوه در جهت رشد و توسعه کشور استفاده مطلوب کرد. این دانش آموزان نخبه، ثروتی هستند که امروز به سرمایه نمادین تبدیل شده‌اند و آنچه امروز میراث دار آن هستند حاصل قدم‌ها، قلم‌ها و خون‌هایی است که باید از آن پاسداری شود.


وی افزود: نخبگان عملی با تلاش خود عبارت «خواستن، توانستن است» را به خوبی معنا کردند و موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری مرهون تلاش آن ها، والدین، معلمان و کادر آموزشی مدارس بوده است.


۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۳۵ واحد آموزشی شهرستان آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند./

کد خبر 1083538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha