پاسخگوی خبرنگاران نبودن مدیران، دلیل بر ضعف کارایی آنان است

فرماندار فاروج گفت: اگر مدیری در حوزه کاری‌اش درست فعالیت کند، واهمه ای از ارائه کار خود ندارد و پاسخگو نبودن دلیل بر ضعف کارایی آنان است.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهار کرد:‌ مدیران خود را ملزم به پاسخگویی به خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی بدانند.

 

 

فرماندار فاروج افزود: خبرنگاران رابط بین مردم و دولتی ها هستند و مدیران از این ظرفیت برای هرچه بهتر انجام شدن فعالیت ها استفاده کنند.

 

 

نجفی با تاکید بر ضرورت طرح شدن کاستی ها در حوزه های مختلف از سوی خبرنگاران گفت: از این روند استقبال می کنیم تا با استفاده از توانمندی رسانه، مطالبه مردم به گوش مسئولان رده های بالاتر هم برسد.

 

 

وی با اشاره به پای کار نبودن پیمانکاران طرح های محورهای راه روستایی به رغم دریافت اعتبارات افزود: رسانه ها در این بخش  ها هم حضور بیابند.

 

 

فرماندار فاروج با اشاره به اینکه اقدامات خوبی هم در سطح شهرستان از ابتدای سال انجام شده، بیان کرد: پوشش دیجیتال 16 روستای شهرستان به زودی تحقق می یابد.

 

 

نجفی با بیان اینکه 68 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند، گفت:  به تناسب آن 68 درصد اعتبارات هم در روستاها باید هزینه شود که توزیع اعتبارات با همین رویکرد بوده است.

 

 

وی گفت: 27 هزارمترمربع از معابر روستا آسفالت و سنگفرش و تعدادی از روستاها با  اعتبارات امسال انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1083540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha