پخت و توزیع ۱۵ هزار پُرس غذای نذری همزمان با تاسوعای حسینی در اندیمشک

جهانگیری از برگزاری مراسم یوم‌العباس همزمان با روز تاسوعای حسینی در میدان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این روز ۱۵ هزار پُرس غذای نذری میان عزاداران حسینی پخت و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان اندیمشک جهت خدمت‌رسانی مطلوب به هیئات عزاداری اظهار کرد: اندیمشک یک شهر حسینی است و باید در تمام ادارات و محلات آن، بیرق عزای اباعبدالله‌الحسین نصب شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه دشمن با فضاسازی و جنگ رسانه‌ای قصد دارد مردم را نسبت به محرم دلسرد کند افزود: مردم ولایتمدار اندیمشک باید با سیاهپوش کردن محلات خود و شرکت در مراسمات عزاداری ایام محرم، این توطئه دشمن را خنثی کنند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری و سینه‌زنی در تمام محلات شهرستان اندیمشک، ضرورت دارد تا حتی‌الامکان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی،  مراسمات در مکان‌های رو باز برگزار شوند.

 

جهانگیری از برگزاری مراسم یوم‌العباس همزمان با روز تاسوعای حسینی در میدان امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: در این روز، پخت و توزیع ۱۵ هزار پُرس غذای نذری میان عزاداران حسینی صورت می‌گیرد.

 

وی عنوان‌ کرد: مراسم عزاداری محرم امسال باشکوه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود و همچنین لازم است دستگاه‌های خدمات‌رسان از هیچ تلاشی جهت ارائه خدمات به عزاداران و هیئات مذهبی کوتاهی نکنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف در شهرستان با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است یاد آور شد: شهروندان اندیمشک که در مراسمات عزاداری شرکت می‌کنند، باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند.

 

کد خبر 1083594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha