راه اندازی پروژه قطار شهری زمینه کاهش ترافیک و بهبود زیست محیطی است

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اهمیت بهره برداری از پروژه مترو کرج گفت: تسریع در راه اندازی پروژه قطار شهری زمینه کاهش ترافیک و بهبود زیست محیطی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام سعیدی» طی بازدید از مترو شهری کرج با ابراز امیدواری از تسریع این پروژه شهری گفت: تسریع راه اندازی پروژه قطار شهری زمینه کاهش ترافیک و بهبود زیست محیطی است.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: انتظار می رود با مراحل تکمیلی فاز نخست خط ۲ قطار شهری کرج به زودی به پایان رسد و شاهد کاهش ترافیک دورن شهری و جابه جایی مسافران درون شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت اولویت بندی های موجود در زمینه تقویت ناوگان حمل و نقل شهری اعم از تاکسی ها، اتوبوس ها بیان کرد: تقویت فرهنگ دوچرخه سواری، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ... از جمله مسائلی است که به خودی در کاهش میران ترافیک نقش موثری می تواند داشته باشد.

 

 

وی اظهار کرد: برآورد هزینه و بودجه ای برای عملیات های عمرانی تا عمق زمین و به طول ۱۴ کیلومتر تونل انجام شده است که بهره برداری به موقع از این اقدامات جبران این هزینه های انجام شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: حمایت های دولت از تکمیل پروزه ملی قطار شهری کرج و اتصال مترو شهری به ایستگاه شهید سلطانی در محدوده پل فردیس یکی از ضرورت های اجرایی این پروژه شهری است.

 

 

کد خبر 1083657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha