طرح «اطعام و احسان حسینی» در گیلان اجرا می شود

اهرابی گفت: همزمان با ایام محرم و صفر، طرح« اطعام حسینی» در ۷۲ آشپزخانه استان گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی » امروز(سه شنبه، ۱۹ مرداد) در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و لزوم دستگیری از نیازمندان در این ماه گفت: کمک به نیازمندان و محرومان در ماه محرم و صفر با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی در قالب طرح «اطعام حسینی» اجرا می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام حمینی(ره) گیلان با بیان اینکه به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: سال گذشته ۵۰۱ هزار غذای گرم به ارزش ریالی بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 


وی با اشاره به اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می شود اظهارکرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ‌گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

 

اهرابی به اجرای طرح احسان حسینی که طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌شود تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 


وی هزینه اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای سال جاری را ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸  و یا شماره حساب۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ واریز کرده و یا از طرق کد دستوری #۱۲* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 1083681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha