گیلان نیازمند افزایش سهمیه واکسن / زیرساخت های بهداشت و درمان نوسازی شود

عبدالله پور با بیان اینکه گیلان نیازمند سهمیه بیشتر واکسن کروناست گفت: زیر ساخت های بهداشت و درمان گیلان فرسوده بوده و نیازمند نوسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز ( سه شنبه، ۱۹ مرداد ) در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه سپاه اظهار کرد: خبرنگاران نقش ارزنده ای در جامعه و افزایش و آگاهی مردم دارند.

 



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبر در رفتار و اذهان مردم جامعه تاثیرگذار است گفت: خبرنگاران مثل همیشه با قلم شیوایشان مردم را نسبت به بیماری مرگ بار کرونا ویروس آگاه کرده و هشدارهای لازم را بیان کنند.

 



عبدالله پور اذعان کرد: ۱۴۰ پایگاه تزریق واکسن کرونا ویروس در گیلان فعال است که از این مجموع ۴۰ پایگاه در شهرستان رشت و مابقی در شهرستان هاست.

 

وی با بیان این‌که با کمبود واکسن در استان روبه رو هستیم‌ ادامه داد: گیلان ظرفیت تزریق واکسن ۲ میلیون نفر طی ۲۰ روز را دارد.‌

 


فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن این بیماری منحوس تنها راه مقابله و ریشه کنی این بیماری است.‌

 

عبدالله پور با بیان اینکه شاهد از دست دادن برخی از هموطنانمان بر اثر این بیماری هستیم گفت: به هم دیگر توصیه های بهداشتی را تذکر دهیم تا با همکاری بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.‌

 

وی با تاکید بر ایتکه واکسیناسیون با سرعت بیشتر بایستی انجام شود تا شاهد تلفات انسانی نباشیم افزود: انجام هشدارهای لازم توسط قلم شیوای خبرنگاران می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را نیز مرتفع کند‌.

 

عبدالله پور به امنیت جامعه پرداخت و تصریح کرد: هیچ دشمنی نمی تواند در مرزهای کشور و حاشیه خلیج فارس برای ایران اسلامی مشکل ایجاد کند چرا که از نظر دفاعی به نقطه ای رسیده ایم که هیچ احدی جرات تجاوز نخواهد داشت.‌

 


فرمانده سپاه قدس گیلان به زیر ساخت های فرسوده دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و اظهار کرد: اکثر زیرساخت های مراکز درمانی و بیمارستانی گیلان فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان پورسینای رشت بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد خاطر نشان ساخت: ساختمان بیمارستان پورسینا با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال احداث است.
 

در پایان این مراسم پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.‌

کد خبر 1083711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha