حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری هستند

حیدرزاده با بیان اینکه در صورت عدم مهار این بیماری با کمبود تخت و تجهیزات مواجه خواهیم شد گفت: حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز (سه‌شنبه، ۱۹ مرداد ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عدم توجه به اصول بهداشتی گیلان را در وضعیت بحرانی قرار داد.

 



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان ایتکه کرونا ویروس جدی گرفته شود گفت: متاسفانه شاهد از دست دادن بسیاری از هموطنان بر اثر این بیماری هستیم.‌

 



وی اذعان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۷ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند و آمار بستری بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی گیلان به یک هزار و ۹۵۰ بیمار رسید.

 

حیدرزاده با اشاره به فوت ۲۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در گیلان افزود: با بستری ۲۹ بیمار بدحال در شبانه روز گذشته، هم اکنون ۳۱۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه همه تخت‌های بیمارستان‌های گیلان پر از بیماران کرونایی است خاطرنشان کرد: درصورتی که این بیماری در استانمان مهار نشود دیگر هیچ تختی در بیمارستان‌های گیلان برای ارائه خدمات درمانی به بیماران نخواهیم داشت. 

کد خبر 1083742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha