انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه چمران جهت داوری طرح های مطالعاتی شهرهای خوزستان

صدیقی از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه چمران جهت داوری طرح های مطالعاتی شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰ طرح مطالعاتی شهرهای خوزستان توسط دانشگاه بررسی شده که ۲ طرح آماده تصویب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شهاب صدیقی» عصر امروز (سه‌شنبه 19 مرداد) در جلسه قرارگاه دفع آب‌های سطحی اظهار کرد: تاکنون برای قرارگاه دفع آب‌های سطحی سه جلسه با حضور فرمانداران برگزار شده است که دو جلسه آن با مدیریت استاندار انجام گرفت.

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: در سال جاری در قالب تبصره 13 قانون بودجه 500 میلیاردتومان برای دفع آب‌های سطحی ویژه شهرهایی که طرح مطالعاتی در این خصوص دارند  از سوی وزارت کشور تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه شهرداران خوزستان در سال 99 مکلف به ارائه طرح های مطالعاتی در خصوص دفع آب های سطحی شده اند اضافه کرد: از شهرهای خوزستان تاکنون تنها 53 طرح ارائه شده و 86 شهرستان تاکنون طرح های خود را ارسال نکرده اند که به دستگاه های نظارتی معرفی خواهند شد.

 

صدیقی از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه چمران به منظور داوری طرح های مطالعاتی شهرها خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 30 طرح مطالعاتی توسط دانشگاه بررسی شده که از این طرح ها 2 طرح آماده تصویب است هزینه اجرای این طرح در استان خوزستان چیزی بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان است که 50 درصد آن در اهواز خواهد بود.

 

کد خبر 1083831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha