هیئت خانوادگی حرف آورد تریبون محرم حسینی است/ مشارکت خانواده در احیاء سنت عزاداری حسینی در خانه ها

اکبری با اشاره به اهمیت برپایی آئین عزاداری حسینی در محافل خانوادگی با رعایت قوانین بهداشتی ستاد مقابله با کرونا گفت: هیئت خانوادگی حرف آورد تریبون محرم حسینی است.

« لیلا اکبری» در جریان نشستی که با محوریت ارتقاء سطح فعالیت آوردگاه حرفآورد استان البرز در فضای مجازی با هیئت بانوان نهضت تبلیغی استان البرز تشکیل شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هیئت خانوادگی حرف آورد تریبون محرم حسینی است.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: هم صحبتی خانواده در زمینه روایت محرم از زبان خانواده ، روایت گری واقعه کربلا و تبیین نقش بانوان در قیام عاشورا و نقش محرم در ظهور از جمله محورهای این دوره از آوردگاه سخن بانوان استان البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی هیئت های خانگی محرم حسینی با ساز و کار قوانین معین شده مقابله با کرونا بیان کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره از حرف آورد استان البرز می توانند آثار خود را در قالب ویدئوهای سه دقیقه ای ارسال نمایند. 

 

 

به گفته اکبری، هدف از این طرح هم افزایی و رشد اعضاء خانواده نسبت به تقویت باورهای ایمانی و عاشورایی است، فرهنگ عاشورا یکی از باورهای ایمانی و دینی است که براساس نهضت و قیام امام حسین(ع) در محقق شد. 

 

وی اظهار کرد: احیاء هیئت های خانگی با رویکرد هم صحبتی میان افراد خانواده در خصوص محرم حسینی در قالب نصب پرچم در گوشه ای از خانه و درست کردن یک مکان مقدس در گوشه منزل، پوشیدن لباس مشکی از جمله شاخص های این طرح است.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان با دعوت از عموم اقشار مختلف بانوان استان البرز خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاهی، مبلغان دینی، مادران خانه دار و ... با شرکت در این دوره از ویژه برنامه حرف آورد استان البرز سهم اساسی در تبیین نقش بانوان در قیام عاشورای حسینی را نشان می دهند و این امر می تواند در جریان ظهور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) نیز حائز اهمیت باشد چرا که توجه بخشی به شرایع دینی و الهی است. 

 

گفتنی است به منظور ارسال آثار در قالب طرح محرم حرف آورد هیچ محدودیت تعداد آثار وجود ندارد و علاقمندان آثار خود را به شماره ۰۹۳۷۳۳۶۸۸۷۱ و ۰۹۱۲۶۶۲۲۰۸۳ ارسال نمایند. 

 

همچنین به آدرس های زیر می توانید آثار خود را در زمینه محرم حسینی ارسال نمایید: 


http://harfavard.ir/submit-form/

اینستاگرام حرف‌آورد:
https://www.instagram.com/harfavard_iran/‌

کانال آپارات حرف‌آورد:
https://www.aparat.com/harfavard

کانال تلگرام حرف‌آورد:
https://t.me/harfavard

کانال ایتا حرف‌آورد:
https://eitaa.com/harfavard

کانال بله حرف‌آورد:
https://ble.ir/harfavard

 

 

کد خبر 1083920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha