نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم شنبه اعلام می‌شود

از اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف تا شنبه خبر داد.

«حمید بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اتمام مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در استان اصفهان اظهار داشت: این مسابقات از 20 تیر ماه در اصفهان و در قالب هشت منطقه آغاز و تا 10 مرداد ماه ادامه داشت.


رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه دو هزار و 148 نفر شرکت کننده خانم در این دوره از مسابقات مشارکت داشتند، ابراز داشت: تعداد آقایان نیز یک هزار و 260 نفر بوده است که خانم‌ها در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جز، ۱۰جز، ۲۰ جز، حفظ کل و دعاخوانی و برادران علاوه بر این رشته‌ها در رشتههای اذان و تواشیح با یکدیگر رقابت کردند.


وی با بیان اینکه مسابقات تفسیر، دعاخوانی و تواشیح همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله پیش آزمون تفسیر روز گذشته با حضور 661 نفر خواهر و 356 نفر برادر در این بخش آزمون دادند و آزمون اصلی فردا ساعت 10 صبح انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه در هر شهرستان 5 داور خانم و 5 داور برادر حضور داشتند، ادامه داد: داوران از طرح ساماندهی داوران انتخاب شده بودند و از سطح بالایی برخوردار بودند.


بخشی با اشاره به اعلام نتایج گروه شهرستان‌ها ابراز داشت: نتایج این مسابقات تا شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.


وی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف هفته اول شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1083940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha