خیمه گاه مجازی اهل بیت (ع) در آبادان راه اندازی شد

دشت افکن از راه اندازی خیمه گاه مجازی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان دشت کربلا در دهه اول ماه محرم در شهرستان آبادان خبر داد.

«احمد رضا دشت افکن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از برگزاری و راه اندازی خیمه گاه مجازی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در راستای پاسداشت جایگاه والای سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان و همچنین معرفی اهداف قیام عاشورا با همکاری خیران و  مرکز فرهنگی اقامتی پیامبر اعظم(ص) سپاه امام سجاد(ع)، اجرایی شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان با بیان اینکه برنامه های خیمه گاه مجازی اهل بیت (ع) در دهه اول محرم، هر شب از ساعت ۲۲ از صفحه مجازی کتابخانه شهدای اروند به صورت زنده پخش می شود افزود: شهروندان و هموطنان عزیز می توانند از طریق آدرس arvandplir@ این برنامه ها را تماشا و از آنها بهره مند شوند.

 

وی تصریح کرد: تلاوت آیات قرآن کریم با مشارکت مهدی بهبهانی نژاد، زیارت عاشورا و مداحی با حضور کربلایی امین هندیجانی، معرفی کتاب های عاشورایی، معرفی کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی و شعر خوانی آئینی از برنامه های این خیمه گاه مجازی است.

 

دشت افکن بر لزوم ترویج و گسترش مفاهیم دینی و الهی تاکید کرد و یاد آور شد: توجه به اهداف قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) از تعظیم شعائر الهی است که موجب گسترش و ترویج مفاهیم دینی می شود.

 

کد خبر 1084014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha