مبنای فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت جوانان است

رحمانی گفت: یکی از اولویت‌های قرارگاه شهید قاسم سلیمانی، ترویج ایثار و شهادت و مسائل جهادی با هدف داشتن نگاه انقلابی و جهادی است که برای این مهم جوانان مستعد و آگاه استان البرز همراهی و هم افزایی ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « امیر رحمانی» طی نشستی که چهارشنبه ۲۰ مرداد در سالن جلسات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با محوریت تقدیر از زحمات اصحاب رسانه تشکیل شد گفت: مبنای فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت جوانان است.

 

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز افزود: آیین ها و مناسبت های مراسمات ملی مذهبی با شرایط کرونایی به صورت همایشی و دورهمی و فضای مجازی با محوریت کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز در قالب قرارگاه شهید سلیمانی برپا می شود.

 

به گفته وی، یکی از اولویت‌های قرارگاه شهید قاسم سلیمانی، ترویج ایثار و شهادت و مسائل جهادی با هدف داشتن نگاه انقلابی و جهادی است که برای این مهم جوانان مستعد و آگاه استان البرز همراهی و هم افزایی ویژه ای دارند. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی مجمع جوانان استان البرز ارتباط دوسویه با اداره های مختلف در قالب کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز است که نمونه ای از این عملکردها در جریان برپایی انتخابات ۱۴۰۰ و مسئولینی که با شعار انقلابی به میدان عمل در عرصه شورای شهر آمدند تلقی می شود.

 

وی ادامه داد: فعالان و جوانان کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز همواره در جایی که بتوانند مطالبه گر هستند، هر کجا که باید به مردم خدمت کنند در عرصه حضور فعال دارند چرا که بحث انقلاب و ارزش های انقلابی است.

 

مسئول کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: بحث تجلیل از بزرگواران و به همین یک روز ختم نمی شود ، احترام به قلم و رسیدگی به مشکلات و معیشت خبرنگاران نباید منتهی به یک روز شود و جای آن دارد که از زحمات اصحاب قلم به صورت جدی قدردانی و تشکر کرد. 

 

 

کد خبر 1084034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha