اجرای گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین در اندیمشک و دزفول

کارگردان گروه هنری نمایشی تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین به تشریح اجراهای این گروه در دهه اول ماه محرم پرداخت و گفت: این گروه، واقعه کربلا را برای مردم اندیمشک و دزفول نمایش می‌دهد.

«بهمن شیرمردی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با اجراهای گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک در دهه اول ماه محرم اظهار کرد: ۳۷ بازیگر و کادر تدارکات این گروه واکسینه شده‌اند و در این دهه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ۶ اجرا، واقعه کربلا را به نمایش می‌گذارند.

 

کارگردان گروه هنری نمایشی تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک افزود: تعزیه‌های حضرت علی اکبر (ع) و حضرت امام حسین (ع) در چهارم و نهم محرم در کوی لور، تعزیه حضرت علی اصغر (ع) ششم محرم در منطقه پشت بازار، تعزیه‌های حضرت عباس (ع) و حضرت علی اصغر (ع) به همراه کار کوتاه دغدغه مجنون هفتم و هشتم محرم در چهارراه سینا اندیمشک و تعزیه حضرت علی اصغر (ع) به همراه نمایش دغدغه مجنون نیز دهم محرم در شهرک مطهری دزفول به روی صحنه می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه «عباس سعیدی‌کیا» و «حسین یعقوب‌وند» به عنوان راوی و مداحان برجسته خوزستان در این اجراها حضور دارند اذعان کرد: گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک همچون گذشته به طور خودجوش فعالیت می‌کند و هیچ نهاد دولتی و مذهبی حامی این گروه نیست.

 

کد خبر 1084057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha