کانون های مساجد در کنار روحانیت قوت قلب بزرگی هستند

حجت الاسلام وحید طالبی گفت: کانون های مساجد در کنار روحانیت قوت قلب بزرگی هستند که می توانند به یاری یکدیگر کارهای بزرگی را به فعلیت برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، جلسه کانون های مساجد پلدشت با محوریت باید کانون های مساجد را فعال کنیم، امروز(20مرداد) به صورت وبینار برگزاز شد.

 

«حجت الاسلام وحید طالبی»در این مبینار که با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد پلدشت و همچنین مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط سخت موجود، اعضای کانون های مساجد و مخصوصاً جوانان کانون ها توانسته اند مخاطبان خوبی را جذب کنند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: کانون های مساجد در کنار روحانیت قوت قلب بزرگی هستند که می توانند به یاری یکدیگر کارهای بزرگی را به فعلیت برسانند.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد باعث شده جوان به معنویت و مساجد روی آورد که این مهم به نوبه خود یکی از موفقیت های بزرگ کانون های مساجد بشمار می رود.

 

این مسئول با بیان اینکه، پلدشت نیازمند حمایت های ویژه است، تصریح کرد: با توجه به وجود وحدت در بین اهل سنت و اهل تشیع کانون ها توانستند محوریت کار را برعهده گرفته و کارهای بنیادین همچون تحکیم بنیان خانواده را انجام دهند.

 

طالبی خاطرنشان کرد: در منطقه نیازمند برگزاری کلاس ها و برنامه‌های مختلف هستیم و لازم به ذکر است که اختصاص بودجه به این منطقه مرزی لازم و ضروری است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به نیاز دور هم بودن و برگزاری گردهمایی بارعایت پروتکل های بهداشتی در بین کانون های منطقه، گفت: تبلیغ مستمر بهتر از تبلیغ چهره به چهره نیست و بدون شک برگزاری گردهمایی ها بسیار کارساز خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: بستر فضای مجازی بستر خوبی است و کانون ها می توانند نقش مهمی در آن  داشته باشند.

 

امام جمعه پلدشت در خاتمه گفت: ما نباید اکتفا به آمار و ارقام کنیم، آمار لازم است اما نباید محور باشد، چراکه محور توسعه مخاطب جوانان و نوجوانان به مساجد هستند زیرا هدف، جذب جوانان و پررونق کردن مساجد است.

کد خبر 1084109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha