ضرورت همکاری و تعامل هنرمندان و کانون های فرهنگی هنری مساجد

مردانی به همکاری و تعامل هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز به تجهیزات و مکاتبات اداری با ارگان های مختلف، آمادگی کامل داریم و از فیلمسازان، تولیدکنندگان محتوا و همچنین کانون های مساجد به نحو مقضی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «رضا مردانی» (چهارشنبه ۲۰ مرداد) در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی تولید فیلم کوتاه «دفاع و درمان» که از طریق کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (ع) خرمشهر در سامانه فهما به ثبت رسید و جزء ۳۰ فیلم برتر کانون های مساجد کشور انتخاب شد، با تقدیر از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند و کسب رتبه هفتم کشوری اظهار کرد: در بخشی از حوزه های مختلف ابزار هنر بسیار به ما و جامعه کمک کرد و امیدواریم در تمام حوزه ها از این ابزار استفاده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از امضای تفاهم نامه انجمن سینمای جوان آبادان با سازمان سینمایی وزارت ارشاد خبر داد و افزود: از فعالان حوزه سینمایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد دعوت می کنیم فیلم نامه های خود را از طریق مدیران کانون ها و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند به دست ما برسانند.

 

وی تصریح کرد: برای تولید فیلم ها بخشی از حمایت ها از طریق سازمان سینمایی و شورای پنج نفره کمک خواهد شد و در کنار آنها نیز معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از فیلمنامه های قوی، مناسب، دارای ساختار و تصویب شده حمایت می کنند.

 

مردانی با اشاره به اینکه همچنین بخشی از حمایت ها در حوزه دینی، نماز، قرآن، عترت و ... است که به کانون ها کمک خواهد شد اضافه کرد: ظزفیت های بسیار خوبی در منطقه وجود دارد که باید از همه آنها در سطح دو شهرستان آبادان و خرمشهر استفاده شود.

 

وی به همکاری و تعامل با هنرمندان و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و یاد آور شد: در صورت نیاز به تجهیزات و مکاتبات اداری با ارگان های مختلف، آمادگی کامل داریم و از فیلمسازان، تولیدکنندگان محتوا و همچنین کانون ها به نحو مقضی حمایت خواهیم کرد.

 

کد خبر 1084196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha