حسینیه کودکان مسجد آماده نگهداری فرزندان خانواده ها در شب های محرم است

خسروجردی با اشاره به تدابیر معین به منظور برپایی آیین عزاداری حسینی گفت: حسینیه کودکان مسجد آماده نگهداری فرزندان خانواده ها در شب های محرم است.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، در خصوص ویژه برنامه های ماه محرم گفت: حسینیه کودکان ویژه ماه محرم آماده نگهداری فرزندان خانواده ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد با توجه به اهمیت اتخاذ تدابیری به منظور برپایی هرچه بهتر عزاداری امام حسین(ع) اقدام به برپایی حسینیه کودکان کرده است.

 

 

به گفته وی جریان شیوع بیماری کرونا، الزامات بهداشتی مبتنی بر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا را ایجاد کرده است که براساس آن برنامه ریزی های هدفمندی در دست اقدام قرار گرفت.

 

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها در زمان حضور در مراسم عزاداری برای فرزندان خردسال است که برای راحتی و آرامش آنان حسینیه کودک با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد طرح ریزی شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر خاطرنشان کرد: عزداران حسینی با توجه به قوانین معین شده بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم عزاداری دستگاه امام حسین(ع) حضور پیدا می کنند.

 

 

کد خبر 1084213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha