تاخت و تاز کرونا در روستاها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تعداد مورد ابتلای بیماران به کرونا در روستاهای شیروان افزایش یافته است.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تعداد موارد شناسایی شده کرونا در روستاهای شیروان در هفته اخیر چهار برابر نسبت به هفته های قبل بوده است.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان از زنگ خطر کرونا در روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: همچنین تعداد موارد فوتی در روستاهای شهرستان نسبت به قبل افزایش یافته است.

 

 

هاشمی اضافه کرد: تعداد کل بیماران شناسایی شده شهرستان نسبت به هفته گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته و از سویی موارد ابتلا در همه رده های سنی در حال افزایش است که به طور میانگین روزانه ۲۱ مورد بستری جدید و تعداد ۱۹۰ مورد نمونه گیری در مرکز سرپائی انجام می شود.

 

 

وی با اشاره به وضعیت وخیم کرونایی در شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین آمده و متأسفانه دورهمی و تجمعات به عناوین مختلف همچنان پابرجا است.

 

 

وی از تکمیل ظرفیت بخش بستری کرونا در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به قدرت سرایت بسیار زیاد ویروس دلتا از مردم تقاضا داریم در عمل به دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی بکوشند و به هیچ عنوان جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

 

 


شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1084215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha