رجعت پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم به وطن

پیکر مطهر حجت الاسلام «محمد مهدی مالامیری» اولین روحانی شهید مدافع حرم همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم مصادف با ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۰، کشف و هویتش شناسایی شد.رجعت این شهید در محرم حسینی گواه این مدعاست که شهدای مدافع حرم حسینیان زمان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران و به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، در پی رجعت پیکر شهید مدافع حرم «مالامیری» به وطن سردار «سیاوش مسلمی»فرمانده و حجت الاسلام«جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت بازگشت پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پیامی را صادر کردند.

 

 متن این پیام به این شرح  است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آیه ۱۶۹ سورۀ آل عمران)

 

شهدای مدفع حرم اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) هستند که در دفاع از حریم آل الله با اقتدا به علمدار دشت کربلا و با ندای لبیک یا زینب(سلام الله علیها) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند،تا بی وفایی کوفیان را جبران کنند و حیات "عند رب" را به همگان نشان بدهند.

 

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و سوگواری شهادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام)بازگشت پیکر مطهرشهید مدافع حرم «حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری»پس از شش سال چشم انتظاری گواه این مدعاست که امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است و شهدای مدافع حرم حسینیان زمان هستند که با بصیرت ابوالفضلی بار دیگر جلوه ای از عهد و پیمان ناگسستنی با ولایت را به رخ کشیدند.

 

اینجانبان بازگشت پیکرمطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام «محمد مهدی مالامیری» را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید‌پرور استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گوییم.

 

به گزارش شبستان،مراسم تشییع پیکر شهید «مالامیری» امروز پنج‌شنبه (21مرداد) مصادف با سومین روز از ماه محرم، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پیکر شهید برای خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) منتقل می‌شود.

 

حجت‌الاسلام «محمدمهدی مالامیری» متولد 26 خردادماه سال 1364 در مازندران بود که دروس حوزوی را از مدرسه علمیه فاطمی آغاز کرد و پس از اتمام تحصیل به تدریس اصول فقه و رجال در حوزه علمیه پرداخت.این شهید والامقام اوایل اردیبهشت‌ماه سال 94 در منطقه بصری الحریر استان درعای سوریه به دست مزدوران جبهه النصره به شهادت رسید.

کد خبر 1084228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha