دیپلم افتخار مسابقه نقاشی محیط زیستی «جی کیو ای» به نوجوان انزلی چی اهدا شد

«پریا طلوعی» عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقه نقاشی محیط‌ زیستی «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «سید اسماعیل میر غضنفری» امروز (پنجشنبه، ۲۱مرداد) در مراسم اهداء جایزه دیپلم افتخار نوزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست به نوجوان انزلی چی،نوجوانان و جوانان را سرمایه های بنیادی و ارزشمند جامعه دانست و گفت : به همین منظور باید در مطالعه و برنامه ریزی های خود توجه به این قشر را در اولویت قرار دهیم.

 

فرماندار انزلی اظهار داشت: جوانان آینده سازان جامعه هستند لذا باید با شناخت نیازهای آنها در سطح جامعه راهكارهای مناسب برای رفع این نیازها ارائه دهیم.

 

وی گفت: حاکمیت باید بتواند این شاخصه ها را با تدبیر گره بزند تا به نتایج مطلوبی دست یابد و دولتها باید تفکرات جوانگرایی را اعمال کنند.

 

پریا طلوعی در نوزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی‌کیوای» کشور ژاپن که در سال ۲۰۱۸ با موضوع «حیات روی زمین»فراخوان شد از بین ۱۴ هزار و ۲۰۹ اثر از ۹۸ کشور جهان توانست دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کند. در این دوره از مسابقات ۲۵ اثر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این مسابقات ارسال شد که طلوعی در میان چهار عضو برگزیده کانون در بخش بین الملل مسابقه نقاشی محیط ‌زیست «جی‌کیو ‌ای» قرارگرفت.

 

طلوعی 14 سال سن دارد و از سال ۱۳۹۳ عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی است و با هدایت مربیان این مجموعه درمسیر پرورش استعدادهای خود حرکت می‌کند.

کد خبر 1084287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha