اعلام فراخوان اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان‌های همدان

حجت الاسلام ارتقایی، از فراخوان اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ نفر برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که عازم بیمارستان ها شده اند.

حجت الاسلام «مهدی ارتقایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: باتوجه به شيوع و گسترش موج پنجم ویروس کرونا و اعلام نياز دانشگاه علوم پزشكي ، فعاليت‌هاي داوطلبان جهادي برای کمک به کادر درمانی در بيمارستان‌ها ادامه دارد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان افزود: ستاد مردمی مقابله با کرونا در قرارگاه گروه‌های جهادی شهید آیت الله مدنی و حوزه علیمه استان همدان با هدف کمک به کادر درمان، فراخوان اعزام نیروهای داوطلب همدانی به خط مقدم جبهه سلامت را منتشر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که حضور روحانیت در دوران ۸ سال دفاع مقدس دارای اثرات فراوانی بود، حضور طلاب در عرصه مقابله با کرونا نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

 

وی بیان کرد:  در پی درخواست مسئولان بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان همدان مبنی بر ورود نیروهای جهادگر به بیمارستان‌ها، فراخوان اعزام نیروهای جهادی در موج پنجم کرونا به بیمارستان‌ها اعلام شد.

 

ارتقایی با اشاره به اینکه اعزام‌ها بر اساس اعلام نیاز بیمارستان‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر فقط بیمارستان‌های شهید بهشتی و بیمارستان بعثت اعلام نیاز کرده اند، در صورت نیاز سایر بیمارستان نیز اعزام انجام می‌شود.

 

وی یادآور شد: در موج چهارم این بیماری ۲۰۰ نفر نیروی جهادی اعم از طلبه‌ها، دانشجویان، کارمندان، کارگران و... در این فراخوان عمومی ثبت‌نام کردند.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید مدنی همدان با تأکید بر اینکه این نیروها پس از ثبت نام آموزش داده می‌شوند، افزود: از موج سوم کرونا اهرم نیروهای جهادی به بیمارستان‌ها آغاز شده که خوشبختانه مشکلی در زمینه ابتلا به این بیماری مشاهده نشده است.

کد خبر 1084349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha