از اهدای کمک جهیزیه تا برگزاری مراسم عزاداری با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و همسایگان محل در کوچه شهید رضاخاقانی شهرستان تویسرکان در حال برگزاری است.

«فاظمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم با همت اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان و خیران محل در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شدت یافتن موج پنجم این ویروس جهت حفظ سلامت عزاداران حسینی مراسم در فضای باز در محل کوچه شهید رضا خاقانی با رعایت دستور العمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: اقامه نماز مغرب و عشا، سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقه ویژه کودکان، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع ماسک رایگان از برنامه های اجرای است.

 

وی اظهار داشت: همچنین با کمک خیران و نیکوکاران جهت کمک به زوج های نیازمند کمک هزینه جهیزیه و برخی وسایل مورد نیاز در اختیاز زوج های جوان قرار گرفت.

 

خدابخشیان گفت: همان‌طور که در روایات بیان شده ، عزاداری و گریه برای امام حسین«ع» یکی از اسباب آمرزش گناهان  است و ثواب‌ها و پاداش‌های شگفت‌آوری نیز برای آن وضع شده است.

 

 

کد خبر 1084351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha