شورایاری ها بازوان مشورتی شورای اسلامی شهرم جهرم می شوند

اوسط با تاکید بر اینکه شورایاری ها بازوان مشورتی شورای اسلامی شهرم جهرم می شوند، گفت: از جمله فواید شورایاری ها شناسایی مشکلات، ارائه طرح و تلاش برای ایجاد محیطی سالم از نظر زیست‌محیطی در همان محلات و شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «داوود اوسط»، امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) در جمع تعدادی از اهالی شهرک «شهید دستغیب» جهرم گفت: بر اساس قانون شورایاری یک نهاد مردمی و محلی است که هدف از تشکیل آن برقراری ارتباط سازمان‌یافته  از طریق نمایندگان‌شان و استفاده از قدرت و توان مردم در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: شورایاری‌ها ابزار کمکی شوراها هستند در همین راستا، اعضاء شورایاری می‌بایست از قوانین و مصوبات شورای اسلامی شهر جهرم مطلع باشند تا مطالبات را با توجه به قوانین منتقل کنند.
 

وی با اشاره به اینکه این شورایاری ها بایستی در زمینه  فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم  فعال باشند، بیان کرد: این امر می تواند نتایج مطلوبی همچون کاهش هزینه‌ها و همچنین باعث تسریع انجام  پروژه‌ها عمرانی و فرهنگی و به طور کلی سبب تسریع و تسهیل گری کارها می شود. 

 

اوسط با تاکید بر اینکه شورایاری ها بازوان مشورتی شورای اسلامی شهرم جهرم می شوند، خاطرنشان کرد: از جمله فواید شورایاری ها شناسایی مشکلات، ارائه طرح و تلاش برای ایجاد محیطی سالم از نظر زیست‌محیطی در همان محلات و شهر است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم در پایان عنوان کرد: در همین راستا اولین جلسه تشکیل شورایاری ها در شهرک شهید دستغیب برگزار شده و ان شاء الله در سایر محلات و شهرک های دیگر هم زمینه شکل گیری این نهاد مردمی فراهم می شود.

 

کد خبر 1084365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha