آرامستان های اهواز تعطیل شدند

محمودی از تعطیلی آرامستان های اهواز به دلیل شیوع گسترده کرونا خبر داد و گفت: در خصوص وضعیت پارک ها و بوستان ها شیوه نامه و تعطیلی های جدید باید ابلاغ شود.

«سیاوش محموی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که باید رویکرد تدافعی جدیدی در برابر ویروس کرونا اتخاذ شود، ما در شورا و شهرداری کلانشهر اهواز نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

 

رئیس شورای شهر اهواز افزود: بر اساس ابلاغی که صورت گرفته وضعیت نیروهای اداری شهرداری 30 درصد شده اند و در خصوص نیروهای خدماتی شهرداری شیوه نامه های بهداشتی  ابلاغ شده و باید این شیوه نامه در دستور کار قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه آرامستان های اهواز به دلیل شیوع گسترده کرونا تعطیل شدند اضافه کرد: در خصوص وضعیت پارک ها و بوستان ها شیوه نامه و تعطیلی های جدید باید ابلاغ شود.

 

محمودی با تاکید براینکه حساسیت خاصی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای کارکنان خدماتی شهرداری وجود دارد تصریح کرد: در دیدار با شهرداری اهواز این نکته تذکر داده شده است علاوه بر این در زمینه نهضت احسان و مواسات نیز شهرداری ورود جدی خواهد کرد.

 

کد خبر 1084374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha