با هیئت هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه با هیئت هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود گفت: در ابتدا تذکر لسانی، دوم تذکر کتبی و در صورت عدم توجه مجوز فعالیت ها هیئت لغو می‌شود.

«حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: از افتخارات استان خوزستان در ماه محرم امسال این است که اکثریت هیئات استان هم مبلغ رعایت شیوه نامه ها هستند و هم به صورت عملی دستورالعمل های بهداشتی را در مراسم حسینی رعایت می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: آن بخش بسیار اندک و کوچکی که متاسفانه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند، از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مجوزی دریافت نکرده‌اند، در چهار روز نخست ماه محرم به یکی از هیئت های بزرگ اهواز که جمعیتی یک هزار نفری را در مراسم خود داشت نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکر داده شد.

 

وی با بیان اینکه طریقه برخورد با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی سه مرحله است تصریح کرد: در مرحله اول به تذکر لسانی اکتفا می شود، در مرحله دوم به صورت کتبی به مدیران هیئت ابلاغ می شود و در صورتی که رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام نگرفت مجوز فعالیت لغو و به مراجع امنیتی معرفی خواهند شد.

 

حجت الاسلام نبی زاده به حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خوزستان اشاره کرد و یاد آور شد: در این بازدید از برخی هیئت های استان خوزستان به صورت سرزده بازدیدی به عمل آمد و علاوه بر این دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در مورد تحولات فرهنگی از دیگر برنامه‌ها بود.

 

کد خبر 1084441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha