عزاداری ها بستری برای شناسایی جبهه نفاق/ سفیر روسیه از ملت ایران عذرخواهی کند

آیت الله فلاحتی گفت: امام حسین(ع) با جبهه نفاق جهالت مواجه بود و عزاداری ها باید بستری برای شناساندن جبهه نفاق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز( 22 مرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت تاسوعای حسینی و سالروز شهادت حضرت ابوالفضل( علیه السلام) به نقل از حدیثی از حضرت امام سجاد(علیه السلام) گفت: حضرت ابوالفضل(علیه السلام) مقامی دارد که شهدا به آن غبطه می خورند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه افزود: امام حسین(علیه السلام) جانش را در راه خدا بذل کرد تا بندگان خدا از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام حسین( علیه السلام) با جهالت مردم مواجه بود و می خواست به مردم آگاهی دهد و امت را اصلاح کند، اما یزیدیان اجازه ندادند.

 

امام جمعه رشت یادآور شد: جبهه جهالت و نفاق که با امام حسین(علیه السلام) می جنگیدند، فریب خورده دنیا بودند که بهشت و آخرت خود را به پست ترین قیمت فروختند.

 

وی اذعان کرد: هر زمانی، یزید زمان خودش را دارد مانند عصر حاضر که جبهه نفاق و کفر و استکبار در برابر جریان خداپرستی و نظام اسلامی قرار گرفته است.

 

فلاحتی ابراز امیدواری کرد: عزاداری ها بستری بشود که مردم جریان نفاق را در که برابر جبهه ولایت و حق است، بشناسند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارهای فراوانی کرده است، گفت: تحولات کشور بعد از انقلاب در عرصه های گوناگون قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: می توانستیم در جبهه اقتصاد و فرهنگ بهتر از این باشیم که علل گوناگونی باعث شد به این جایگاه دست پیدا نکنیم.

 

وی بیان داشت: بنیاد انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است اما دولت روحانی تنها راه نجات ملت از مشکلات را تعامل با آمریکا مطرح کرد.
 
فلاحتی گفت: رهبر انقلاب بارها توجه به اولویت ها و اتکا به ملت و جوانان را در مقابل اعتماد به غرب مطرح کرد.

 

وی تاکید کرد: دولت جدید، محور کاری خود را خدمت به مردم و عمل به توصیه های رهبر قرار دهد. 

 

امام جمعه رشت، حرکت موذیانه انگلیس در ارجاع پرونده حمله به کشتی صهیونیستی به شورای امنیت و عکس گرفتن سفیر انگلیس با سفیر روسیه در ساختمان سفارت شوروی سابق را محکوم کرد و گفت: انگلیس در دنیا به خباثت معروف است و دولت یک تصمیم برای تعطیلی سفارت انگلیس بگیرند.
 
 وی به حمایت انگلیس از صدام در جنگ تحمیلی و همچنین حمایت از فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: سفیر روسیه باید از ملت ایران عذرخواهی کند.

 

فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه قطعی برق آسیب های زیادی داشته است، گفت: متولیان برق مراقب کارخانجات برنج کوبی باشند.

 

 نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص مشکلات ناشی از قطع آب برای مردم اظهار داشت: مسئولان در حل مشکلات این حوزه توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 1084482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha