دستگیری یک باند سارقان منزل در انزلی

​جوانمردی با اعلام خبر دستگیری يك باند سه نفره سارقان منازل و کش‌روزن در انزلی گفت: این سارقان پس از اعتراف به چهار فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید جعفر جوانمردی» امروز( شنبه، 23 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي شکایات مردمی مبنd بر سرقت از منزل و کش‌روزنی در این شهرستان پليس این مسئله را مورد پیگیری قرار داد و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقيقات موفق به شناسایی متهمان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود: متهمان 2 مرد و يك زن 26، 28 و 29 ساله هستند که در تحقیقات پلیس به 2 فقره سرقت منزل و 2 فقره کش‌روزنی در شهرهای بندرانزلی و خمام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

وی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرايم به ويژه سرقت مستلزم رعایت اصول ایمنی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها است. مسئوليت‌پذيری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم نقش تاثيرگذاری در كاهش سرقت دارد.

 

وی عدم رعايت نکات ايمنی را مهمترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان و خاطر نشان کرد: تامين و ارتقاء امنيت همواره از دغدغه‌های اصلي نيروی انتظامی است.

کد خبر 1084638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha