قربانی ۸ رأس گوسفند به نیت امام رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد

هاشمی نسب از ذبح شرعی ۸رأس گوسفند به مناسبت فرارسیدن ماه اقامه عزای حسینی خبر داد و گفت: این عمل خداپسندانه هر ساله در این ایام به نیابت از امام رضا(ع) و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان محمودآباد انجام می‌شود.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم های عزاداری امام حسین(ع) و یاران آن حضرت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) اول ماه محرم به نیت امام هشتم (ع) و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان «عج» ۸ رأس گوسفند قربانی و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: این گوشت های نذری در قالب بسته‌های یک کیلویی با حفظ شان محرومین و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

وی یادآورشد: کانون خادمیاری انصارالحسین (ع) شهرستان محمودآباد بنا بر سنت حسنه قربانی اول ماه، به نیت نذر سلامتی و تعجیل در فرج مولا صاحب‌الزمان «عجّ» اول هر ماه قمری تعدادی گوسفند قربانی کرده و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

 

هاشمی نسب در ادامه از اطعام نیازمندان محمودآبادی به نیت سه‌ساله اباعبدالله(ع) خبر داد و گفت: خادمان امام رئوف (ع) در شهرستان محمودآباد در شب سوم ماه محرم، به نیت سه‌ساله امام حسین (ع)، حضرت رقیه خاتون (س)، غذای نذری بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: هم‌زمان با شب سوم محرم که به نام دختر سه‌ساله آقا اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) نامگذاری شده است، خادمیاران کانون انصارالحسین (ع) محمودآباد به نیت این بانوی سه‌ساله، تعداد ۱۷۰ وعده غذای گرم طبخ کرده و بین نیازمندان تعدادی از کانون‌های دیگر از جمله کانون خادمیاری روستای جونیکلا و کانون خادمیاری مسجد امام حسین (علیه‌السلام) توزیع نمودند.

کد خبر 1084717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha