مدیریت جهادی زمینه ساز توسعه پایدار است

اصلانی با بیان اینکه مدیریت جهادی می تواند استان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد، گفت: سازمان بازرسی با نگاه پیشگیرانه و اصلاحی همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و از اقدامات شاخص و مثبت متولیان امر حمایت خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم معارفه هیئت بازرسی مستقر در آب منطقه ای ایلام  با حضور « مهدی اصلانی» بازرس کل استان ایلام و «علی پوراحمد» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، هیئت مدیره و معاونان شرکت آب منطقه ای در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام در این نشست با بیان اینکه مدیریت جهادی و کارآمد همواره در مواقع بحران نمایان خواهد شد، اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای ایلام از لحاظ سرمایه انسانی و وجود کارشناسان فنی و داشتن زیرساخت‌های مناسب از سازمانهای پیشرو در استان است.

 

« مهدی اصلانی» با بیان اینکه مدیریت جهادی باعث ایجاد فضای فعالانه و مشارکت در انجام مأموریت‌های سازمانی خواهد شد، افزود: اهمیت به مشارکت فعالانه همه صاحب نظران و اولویت دادن به مسائل کلان استان و مدیریت جهادی می تواند استان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای باید همواره جلوتر از همه دستگاه ها و شرکت ها باشد، تا بتواند قبل از ایجاد مشکل، برنامه آبی مورد نیاز را پیش بینی کند، افزود: زمانی که هر دستگاهی از جمله شرکت آب منطقه ای مشکلی در نحوه ارائه خدمات به مردم پیدا کند، این مشکل در مجموع به نام حاکمیت تمام می شود.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام با تاکید بر اینکه تامین و توزیع آب مورد نیاز در مصارف مختلف بخصوص آب شرب به عنوان یک مساله کلان استانی مطرح است، ابراز کرد: بحث تامین منابع آبی برای برنامه های پیشرفت و توسعه استان در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و حوزه آب شرب بر اساس پیش بینی پراکنش های جمعیتی در روستاها و شهرها، از دیگر مسائل کلان استان است.

 

اصلانی با اشاره به اینکه پروژه های کلان عمرانی استان در دستگاههای مختلف را رصد می کنیم و دلایل معطلی آنها را بررسی می کنیم، تصریح کرد: مدیران به فضای مشارکتی در تصمیم سازی ها ارزش و بها بدهند و صرفا محدود به وظایف حداقلی نباشیم و در اجرای برنامه ها دچار روزمرگی نشویم و  باید طبق برنامه پیش رفت.

 

وی با بیان اینکه ما دنبال تقویت نظارتهای درون سازمانی هستیم، گفت: هر جا از سطوح پایین بتوانیم افراد را پاسخگو و اصلاح کنیم، همه اصلاح می شوند.

 

اصلانی  بیان کرد: هدف از بازرسی ها در دستگاه های در راستای تطبیق عملکردها با استانداردها با همان ضوابط و برنامه های مصوب دستگاه ها و شناسایی و رفع ایرادها و ارتقای وضع موجود به وضع مطلوب است.

 

بازرس کل استان در ادامه بر تقویت نظارت‌های درون سازمانی تاکید و تصریح کرد: سازمان بازرسی با نگاه پیشگیرانه و اصلاحی همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و از اقدامات شاخص و مثبت متولیان امر حمایت خواهد کرد.

 

 اصلانی در پایان آب را پیشرانه اصلی توسعه پایدار، عنوان و بر مهارت حداکثری رواناب‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان در بخش آب تاکید  کرد و گفت: دستگاه های برتر از دید سازمان بازرسی، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1084804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha