۳۰ درصد جمعیت هدف گیلان در برابر کرونا واکسینه شدند

حیدرزاده تعطیلی بعضی از مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ را موقتی اعلام کرد و گفت: ۳۰ درصد جمعیت گیلان در برابر کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، گیلان، «آبتین حیدرزاده» امروز(شنبه،۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی بعضی از مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان گفت: این تعطیلی موقت بوده و با تامین واکسن مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت مجدد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی مراکز واکسیناسیون استان آماده ادامه اجرای فرایند واکسیناسیون هستند افزود: فرایند واکسیناسیون طبق سند ملی در سطح استان در حال انجام است.

 

وی اعلام کرد: مراکزی که به طور موقت تعطیل بودند آماده ارائه واکسن به گروه های هدف هستند.

 


حیدرزاده با اشاره به اهمیت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ها و لزوم رعایت آن در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا گفت: واکسیناسیون به تنهایی عامل قطع زنجیره انتشار کروناویروس نیست و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و عدم حضور در اماکن شلوغ می تواند افراد را در برابر ویروس کرونا دلتا ایمن نگاه دارد.

 


وی با بیان اینکه مردم با نوبت دهی و دریافت پیامک و با حفظ آرامش به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تاکیدکرد: گیلان از استان های موفق در اجرای فرایند واکسیناسیون است و بیش از ۳۰ درصد جمعیت هدف استان در برابر کووید ۱۹ ایمن شدند.

کد خبر 1084853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha