​تلاش آموزش و پرورش گرگان برای واکسیناسیون کرونا فرهنگیان تا ۲۵ مرداد

​تربتی نژاد به حضور هشت هزار فرهنگی در شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که تمامی فرهنگیان گرگان تا ۲۵ مرداد نسبت به کرونا واکسینه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: در جلسه گذشته بنا بود که مراکز بهداشت در شناسایی افراد کم سواد و بی سواد به آموزش و پرورش کمک کنند و هنوز نتوانستیم آمارهای مناسبی از مرکز بهداشت در این خصوص داشته باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: اگر همکاری در مرکز بهداشت برای شناسایی افراد کم سواد و بی سواد نداشته باشیم نمی توانیم حجم ابلاغی که برای آموزش و پرورش گرگان به منظور آموزش افراد بی سواد در نظر گرفته شده را پوشش دهیم.

 

تربتی نژاد متذکر شد: برای آموزش بی سوادی حتی می توانیم از ظرفیت یکی از افراد خانواده استفاده شود و برای این کار در سال گذشته 750 هزار تومان دستمزد در نظر گرفته شده بود که امسال این عدد به ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

 

وی ابراز داشت: حدود هشت هزار فرهنگی در شهرستان گرگان داریم و تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان را از ۹ مرداد شروع کردیم و تا انتهای هفته گذشته چهار هزار و ۸۳۳ نفر واکسن دریافت کرده بودند.

 

این مقام مسئول به تغییر شهریه مدارس نمونه دولتی اشاره کرد و گفت: شهریه مدارس نمونه دولتی 25 درصد افزایش یافته و به مبلغ 10 میلیون و 156 هزار ریال رسیده است.

کد خبر 1084862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha