امام حسین (ع) و یاران با وفایش خود را سپر بلا قرار دادند تا شیرازه ی دین از هم نپاشد

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت خود را سپر بلا قرار دادند تا شیرازه ی دین از هم نپاشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: ماه محرم،ماه ایثار و فداکاری و ماه پیروزی خون بر شمشیر است. حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و یارانش ،خود را سپر بلا کردند تا شیرازه ی دین از هم نپاشد و اسلام و قرآن جاودانه بماند.

وی افزود: ملت حسینی و عاشورایی ایران همواره فرصت درس آموزی از مکتب عاشورا را مغتنم شمرده و درس های لازم را از آن فرا گرفته و به آنها عمل نموده است.

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر الگو گیری از فرهنگ و مکتب عاشورا اظهار داشت: همه باید از فرصت ماه محرم و صفر در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و راه و رسم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره ببریم.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند جلسات دهه محرم باید با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود گفت : این جلسات باید به گونه ای باشد تا جان مردم به خطر نیفتد واین علم و دین است که درکنار هم سازگار است.

کد خبر 1084889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha