کابینه سیزدهم در صورت رای اعتماد مجلس با تعهد و پرکاری مشکلات مردم را حل کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی در صورت کسب رای اعتماد مجلس باید با تعهد و پرکاری تا حد زیادی مشکلات مردم را حل کنند، گفت: امیدواریم این کابینه باعث امیدواری مردم شوند.

محمد اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی رییس جمهور برای کابینه سیزدهم گفت: بالاخره آقای رییسی با سنجیدن تمام شرایط و بررسی همه عوامل به این نتیجه رسیدند که این آقایان را انتخاب و به مجلس برای رای اعتماد معرفی کنند که امیدواریم آقایان بتوانند در صورت کسب رای اعتماد مجلس با تعهد و پرکاری شان تا حد زیادی مشکلات را حل کنند و باعث امیدواری مردم شوند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است در مورد چند نفر از وزرای پیشنهادی انتقاداتی وجود دارد که در هر صورت و در هر شرایطی در مورد هر کابینه ای این گونه انتقادات وجود دارد. خوشبختانه در کشور ما فضا و فرصت برای ارایه نظرات مخالف و همچنین انتقادات وجود دارد و هر کسی می تواند نظرش را ارایه دهد. در حال حاضر نیز یک سری موافق و یک سری مخالف کابینه هستند اما در مجموع کابینه ای که به مجلس معرفی شده است می تواند در ادامه راه موفق عمل کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حضور آقای رییسی و تعهد دلسوزی شان و همچنین روحیه جهادی و انقلابی که برای دنبال کردن کارها دارند، قطعا هیئت وزیران نیز باید به همراه ایشان و با این ویژگی ها حرکت کنند. امیدواریم این کابینه بتواند تا حدود زیادی مشکلات را حل کند، کارها را پیش ببرد و باعث بازگشت امید به جامعه شود.

 

 

کد خبر 1084964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha