همراهی مردم مهم تریم گام در کنترل بیماری کرونا/ سفر به لرستان ممنوع شد

خادمی گفت: در راستای کنترل بیماری کرنا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، سفر به استان لرستان ممنوع است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«  سید موسی خادمی» در سخنانی با اشاره به سرعت انتقال بیماری کرونا، گفت:  همراهی مردم مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

 

استاندار لرستان با اشاره به تعطیلات اعلام شده، افزود: این تعطیلات با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم  اتخاذ شده است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود .

 

خادمی ادامه داد: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌ های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می شود.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: در تصمیم امروز ستاد مقرر گردید میزان جرایم تردد ها به ۲ برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای باز پرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می شود.


خادمی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تردد ها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند.

 

کد خبر 1084980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha