محصول دانشگاه ها، دانشجوی متعهد همراه با تخصص باشد

یوسفی گفت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با تاکید بر مواجهه تخصصی دانشجویان با مسائل اساسی کشور گفت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد که در این زمینه همت والای مسئولان دانشگاهی، اساتید، والدین دانشجو و دانشجویان را می طلبد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از الزامات تأثیرگذاری تشکل ها را جذب بدنه دانشجویی برشمرد و افزود: باید  مطابق با سلیقه مخاطب برنامه ریزی های لازم شکل گیرد.

وی با اشاره به رسالت های دانشجو، بر توجه به دین، روحیه انقلابی و بیزاری از وابستگی توسط دانشجویان تاکید و تصریح کرد: دانشگاه ها به صورت عملی به علم اهمیت دهند.

یوسفی در ادامه به اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه ها و ویژگی های دانشگاه اسلامی اشاره و اضافه کرد: پیشرفت و نوآفرینی در علم نیز موجب احساس عزت و اعتماد به نفس می شود.

خاطر نشان می شود، در این مراسم که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین با حضور «محمدرضا قائدی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد، «امیرحسین هاشمی» به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز معرفی و از زحمات «سید علیرضا معزی» مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد.

 

کد خبر 1085014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha