محرم فرصتی برای ترویج اندیشه‌های ناب حسینی/ موکب امام حسین(ع) برپا شد

زمانی با بیان اینکه محرم فرصت مهمی را برای ترویج اندیشه‌های ناب حسینی فراهم آورده است گفت: ارتقای برنامه‌های مختلف برای جذب عموم مردم به‌خصوص قشر جوان و نوجوان به فرهنگ دینی ضروری است.

«مرضیه زمانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان ؛ با تأکید بر ضرورت ارتقای برنامه‌های مختلف برای جذب عموم مردم به‌خصوص قشر جوان و نوجوان به فرهنگ دینی، گفت : مردم مسلمان درس ایثار، شجاعت و ظلم ستیزی را از قیام عاشورا گرفته‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) شاهرود با بیان اینکه محرم فرصت مهمی را برای ترویج اندیشه‌های ناب حسینی فراهم آورده است،اضافه کرد: فرهنگ عاشورا مشعلی است که در تمام جهان برای نابودی ظالمان و زورگویان روشن شده که باید از این فرصت و آموزه برای ترویج انقلاب ناب حسینی تلاش شود.

 

وی در ادامه از برپایی موکب امام حسین(ع) در کانون اباصالح(عج) شاهرود همزمان با ايام سوگواري شهادت امام حسين(ع)خبردادوافزود:  این موکب به منظور پذیرایی از عزاداران حسینی موکب امام حسین(ع) توسط بچه های مسجد واعضاء کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) شاهرود برپا شد.

 

زمانی تصریح کرد: در این موکب علاوه بر پذیرایی از عزاداران حسینی بسته های فرهنگی نیز به علاقمندان اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) شاهرود با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگ عاشورا از مهمترین وظایف کانون های مساجد است بیان کرد: اهدا بسته های فرهنگی در راستای جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های مسجد می باشد که توسط کانون و  دیگر ارکان مسجد صورت می گیرد.

کد خبر 1085041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha