۶۰۰ پرس غذا ویژه عزاداران حسینی علی‌آباد فنود طبخ می شود

علی آبادی گفت: در ظهر تاسوعا و عاشورا با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری شهید رجایی ۶۰۰ پرس غذا طبخ و به صورت بهداشتی بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

«محمد حسین علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: برای ظهر تاسوعا و عاشورا هر روز 300 پرس غذا تهیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به تعداد خانوار درب منازل مردم و عزاداران حسینی توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري شهيد رجايي علي آباد فنود اعتبارات اختصاص یافته برای تأمین و پخت 600 پرس غذا را 12 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در صورت افزایش افراد حاضر در روستا مشکلی برای تأمین و توزیع غذا وجود ندارد.

 

علی آبادی افزود: همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون فرهنگي هنري شهيد رجايي علي آباد فنود، هیات قرآنی انصارالزهرا(س) علی آباد فنود و خانه ورزش جهان پهلوان تختی علی آباد فنود، همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

 

به گفته وی در این همایش بیش از ۱۵۰ نفر از اهالی روستا حضور داشتند و شرکت کنندگان پس از طی مسافت سه کیلومتری به انجام مسابقه طناب کشی پرداخته و در پایان از تیم های منتخب تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري شهيد رجايي علي آباد فنود از دیگر برنامه ها به برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور امام جماعت مسجد و اهالی در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در پایان برنامه و قرائت زیارت عاشورا با همکاری خیرین، پذیرایی صبحانه از حاضرین در مراسم به عمل آمد.

 

کد خبر 1085128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha