بحرانی بالاتر از شرایط کنونی نداریم

قلیان با بیان اینکه بحرانی بالاتر از شرایط کنونی نداریم، گفت: مراکز منتخب کرونا در سطح شهر، طی ۱۸ ماه اخیر، دو شیفت مشغول خدمات‌رسانی بوده و ۶ مرکز نیز در کنار پایگاه های واکسیناسیون، ۲۴ ساعته فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی قلیان» امروز(۲۴ مرداد) در سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد به تشریح مطالبی درخصوص وضعیت کرونا در مشهد پرداخت و اظهارکرد: در حال حاضر ۷۷۰ نفر در سطح استان بخاطر کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۷۹ نفر نیز فوت کرده‌اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بحرانی بالاتر از شرایط کنونی نداریم، گفت: مراکز منتخب کرونا در سطح شهر، طی ۱۸ ماه اخیر، دو شیفت مشغول خدمات‌رسانی بوده و ۶ مرکز نیز در کنار پایگاه های واکسیناسیون، ۲۴ ساعته فعال هستند.

 

قلیان افزود: در حوزه بهداشت، برای خرید خدمت و انجام واکسیناسیون جمعیت ۳.۵ میلیون نفری مشهد که حدود ۲.۶ میلیون نفر آن را افراد بالای ۱۸ سال تشکیل می‌دهند، ۱۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز است.

 

وی با بیان اینکه خیلی از افراد و سازمان‌هایی که در این ایام به دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمک کردند، در قبال این کمک‌ها انتظارات مختلفی از دانشگاه داشتند، تصریح کرد: تنها مجموعه‌ای که بدون هیچ چشم‌داشت به یاری دانشگاه آمد، شهرداری بود و حتی یک نفر از این بدنه را بدون عرف و خلاف دستورات، واکسن نزدیم.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فوت ۴ نفر از افراد یک خانواده در مشهد، طی تنها ۲۰ روز، گفت: امیدواریم همچون فروردین سال ۹۹، تبلیغات گسترده و فضاسازی و هشدار به شهروندان با استفاده از ظرفیت فضاهای اطلاع‌رسانی شهری، مجدد در دستورکار شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 1085134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha