مدیریت منابع انسانی یکی از مهمترین موضوع های مدیریت شهری است

منعمی گفت: توجه به نیروی انسانی و مدیریت آن یکی از موضوع های مهم و اساسی است که مدیریت شهری کرج با در نظر گرفتن آن می توانند شاهد دستاوردهای کلان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فاطمه منعمی» در نشست شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۲۴ مرداد برگزار شد گفت: توجه به نیروی انسانی و مدیریت آن یکی از موضوع های مهم و اساسی است که مدیریت شهری کرج با در نظر گرفتن آن می توانند شاهد دستاوردهای کلان باشند. 

 

خزانه دار و رئیس کمیته بانوان کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت منابع انسانی این امکان را فراهم می سازد که در جریان نصب و عزل ها، ارتقاء شغلی، ارزیابی عملکردی و انگیزشی فرهنگ سازمانی موثر با توجه به توانمندسازی سرمایه انسانی داشته باشیم، موضوعی که در جریان مدیریت شهری کارآمد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به سرمایه نیروی انسانی بیان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا متأسفانه شاهد وضعیت نابهنجار نظافت شهری هستیم که نمونه اخیر عملکرد شهرداری در گذشته در رابطه با جمع آوری سطل های زباله مشکلاتی اعم از ایجاد موش و ... را ایجاد کرده است. 

 

وی اظهار کرد: ضروری است با تغییر نگاه به مدیریت منابع انسانی از میزان ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده کرد که این مهم امکان بهره وری مطلوب تر را ایجاد می کند. 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: تسریع در انسجام برنامه ها در مناطق کم برخوردار از دیگر موضوعاتی است که مدیریت شهری کرج باید با در نظر گرفتن اهمیت آن به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت بپردازد. 

 

خزانه دار و رئیس کمیته بانوان کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: کمیته بانوان کودک و خانواده متناسب با دغدغه های و مسائل قابل توجه فرهنگی شورای ششم در زمینه هویت فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روح شادابی و سرزندگی شهری، همچنین برطرف ساختن آسیب های اجتماعی راهبردهای موثری را در نظر دارد. 

 

 

کد خبر 1085216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha